شرکتهای مهندسی مانند شرکتهای توسعه نفت و گاز، شرکتهای طراحی و ساخت ابزارآلات، شرکتهای طراحی و تولید قطعات و وسایل الکترونیکی و … شرکتهایی فعال در حوزه طراحی، اجرا و تولید هستند. طراحی سایت شرکت مهندسی، علاوه براینکه بهترین روش برای معرفی چنین شرکتهایی است، روشی کارآمد و کم هزینه برای تبلیغات به شمار میرود. برخورداری سایت از گرافیک مناسب، رعایت موارد سئو، امنیت بالا و پشتیبانی مطلوب از پارامترهای اصلی و اساسی در راهاندازی یک سایت و ضامن کارایی بهینه آن خواهد بود. دو بخش اصلی در طراحی سایت مهندسی بخش پروژهها و بخش خدمات هستند. این دو بخش به اراء توضیحاتی همراه با تصاویر و ماکتهای طرحهای اجرا شده یا قابل اجرا میپردازد.
بخش فروش پروژهها، ابزارآلات یا کالاها از دیگر بخشهایی است که در طراحی سایت مهندسی اجرا میشود. در بخش همکاری با ما، امکانات و شرایط همکاری با دیگر شرکتها ذکر میشود. همچنین بسته به نوع فعالیت شرکت، در بخش ارتباط با ما میتوان صفحاتی برای مشاوره یا نظرسنجی را لحاظ کرد. گنجاندن این بخش و پایش نظرات و خواستههای کاربران، بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را در پی دارد. قرار دادن مقالات در حوزه فعالیت شرکت در بخش بلاگ انجام میشود. محتوا و مقالات این بخش تاثیر مهمی در قرار گرفتن سایت در صفحه اول جستجو موتورهای جستجو، بالا رفتن آمار بازدید و البته افزایش رتبه سایت دارد. در نهایت یک طراحی سایت مهندسی نیاز به بخشی با عنوان تماس با ما دارد. در این بخش اطلاعات تماس و مکان شرکت در نقشه گوگل نمایش داده میشود.
مشاوره راهاندازی سایت مهندسی
مشاوره راهاندازی سایت شرکت خدمات مهندسی به شما کمک میکند تا بتوانید به بهترین شرایط برای وبسایت خود را انتخاب کرده و کسبوکار خود را راهاندازی و گسترش دهید. اگر در زمینه طراحی سایت مشاوره نداشته باشید، حتی در صورت برخورداری از بهترین سایت، بازهم در کسبوکار خود شکست خواهید خورد. با مشاوره در زمینه طراحی سایت میتوانید مسیر را هر چه سریعتر و آگاهانهتر طی کنید. به میزانی که مشاوره طراحی سایت شما دقیقتر باشد، به همان میزان در کار خود موفقتر خواهید بود.
پروسه مشاوره بسیار مهم است و لازم است که با دقت هر چه تمامتر در آن شرکت کنید. مشاورهای که شما برای طراحی سایت حود میگیرید، موجب خواهد شد تا شما دو بار یک راه، روش و فرآیند را انتخاب و امتحان نکنید. شما در مشاوره میتوانید خلاصهای از کسبوکار، محصولات و خدمات خود را به مشاور بیان کرده و بعد از آن، مطابق روش پیشنهادی او و ایده و طرحهای مدنظر خودتان، سایت خود را طراحی کرده و کسبوکار خود را آنلاین کنید.
اهمیت ایجاد سایت شرکت مهندسی
بسیاری از مهندسین در شروع فعالیت کاری خود، احتمالا نیاز به معرفی و بازریابی برای طرحهای خود دارند. همچنین نیاز دارند برای بهدست آوردن تجربه کافی در زمینه کاری و تحصیلی خود، از آنها در پروژههای عمرانی و مهندسی استفاده شود. در دنیای ارتباطات امروز که سیل گستردهای از مردم در جهان تحقیقات و جستجوهای خود را از طریق اینترنت برای پیدا کردن گزینههای مدنظر خود انجام میدهند، ما به شما مهندسین محترم که در هر زمینهای فعالیت دارید، سفارش مینمایم که اگر در ابتدای راه هستید و حتی اگر در راه خود پیشرفت فراوان کردهاید و هنوز تشنه پیشرفت و کسب موفقیت هستید، برای خود و نمایش ایدهها و سابقههای کاری خود اقدام به راهاندازی و طراحی سایت مهندسی نمایید.
شما از طریق طراحی سایت مهندسی برای خود میتوانید ویژگیها و مزایای فوق العاده زیادی برای خود ایجاد نمایید و از طریق وبسایت تواناییهای خود را به جامعه معرفی نمایید. تعدادی از این مزیتها را در ذیل برای شما عنوان مینمایم:
- معرفی پروژه عمرانی
- معرفی ایدههای مهندسی
- ارائه سابقه کاری
- فروش طرحهای عمرانی و مهندسی
- ارائه مقالات مهندسی
- همکاری در پروژههای مهندسی و عمرانی
- بخش مشاوره مهندسی
مزایای طراحی سایت شرکت مهندسی
اعتبار کسبوکار را بهبود ببخشید
صفحه اصلی وبسایت شما پیشنهاد ارزش تجاری شما را مشخص میکند، صفحه درباره ما در مورد کسبوکار شما به بازدیدکنندگان میگوید و صفحه تماس با ما نحوه ارتباط با شما را به همه اطلاع میدهد. این مشاغل اعتبار شما را بهبود میبخشد. گمان نکنید که یک صفحه شرکت در اینستاگرام برای ایجاد اعتبار شما کافی است. یک نظرسنجی در سال 2015 نشان داد که 84٪ از مصرف کنندگان بر این باورند که داشتن یک وبسایت اعتبار شما را بیش از یک صفحه رسانههای اجتماعی بیشتر میکند. داشتن وبسایت به این معنی است که دامنه خود را دارید. در همین نظرسنجی، 65٪ از پاسخ دهندگان ایمیل معتبرتر از یک ایمیل معتبرتر از یک ایمیل عمومی را در نظر میگیرند.
با طراحی سایت شرکت مهندسی تجارت خود را بسازید
قبل از اینکه فناوری پهنای باند در سال 2004 گسترده شود، وبسایتها عمدتا برای اهداف بازاریابی و اطلاعاتی مورد استفاده قرار میگرفتند. عملکرد یک وبسایت بیشتر شبیه بروشور است. شما یکی قرار دهید تا از رقابت جلوتر بماند. اما فکر و هدف زیادی در مورد این محتوا وجود نداشت. با رشد اینترنت، تأثیر رسانههای اجتماعی و محبوبیت دستگاههای تلفن همراه، این وبسایت به ابزاری اساسی برای ایجاد تجارت شما تبدیل شده است. وبسایت راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان شما است. به مخاطبان خود بگویید که چرا این کار را شروع کردهاید، اهداف خود و آنچه را که امیدوارید با آن به نتیجه برسانید.
مشتری بگیرید
36٪ از مشتریان ترجیح میدهند با مشاغل دارای وبسایت معامله کنند. در مقابل، فقط 21٪ با مشاغل بدون وبسایت کار خواهند کرد. یک وبسایت به شما این زمینه را میدهد تا تجربه و تخصص خود را برجسته کنید.
تیم خود را پیدا کنید
آیا بهدنبال افرادی هستید که به شما در اداره کار خود کمک کنند؟ صفحه شغلی را در وبسایت خود تنظیم کنید که نامزدهای احتمالی بتوانند فرم درخواست را پر کرده و رزومه خود را ضمیمه کنند.
حضور در فضای آنلاین خود را تقویت کنید
از 7.4 میلیارد نفر در این جهان، 3.5 میلیارد نفر یا 47٪ هر روز آنلاین هستند. آنها در جستجوی اطلاعات، به اشتراک گذاری در شبکههای اجتماعی یا خرید در وبسایتهای تجارت الکترونیکی هستند. انتظار میرود با وابستگی روزافزون جهان به فناوری موبایل برای جستجوی اینترنت، این تعداد رشد کند. امروزه تخمین زده میشود 2.3 میلیارد تلفن هوشمند در سراسر جهان وجود داشته باشد. اما پیش بینی میشود در سال 2020 تعداد کل تلفنهای هوشمند به 6.1 میلیارد برسد. اگر تجارت کوچک شما وبسایتی نداشته باشد، توانایی آن را برای درآمدزایی تضعیف خواهید کرد. اما یک وبسایت پاسخگو به تلفن همراه، وبسایتی که توسط دستگاههای تلفن همراه مانند تلفنهای هوشمند و رایانههای لوحی قابل دسترسی است. از نظر آماری، 65٪ از ترافیک آنلاین از طریق دستگاههای تلفن همراه حاصل میشود.
با بازار خود رابطه قوی برقرار کنید
یک تجارت طبق تعریف موجودی زنده و تنفس است. وفاداری زمانی محقق میشود که مشتریان بدانند با شرکتی روبرو هستند که نیازهای آنها را درک میکند و نه فقط شرکتی که میخواهد سود ببرد. به بازار اطلاع دهید “شما کی هستید”. در خارج از صفحه اصلی و درباره ما، میتوانید یک صفحه وبلاگ تنظیم کنید که بتوانید افکار و ایدههای خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. نیازهای بازار خود را برطرف کنید. با تشویق مخاطبان برای ارسال نظر در وبلاگهای خود، از مخاطبان خود دعوت کنید تا خود را درگیر شما کنند. فرمهای نظرسنجی را در خود جای دهید و از مخاطبان خود بخواهید که در آن شرکت کرده و نیازهای خود را منتقل کنند.
بازار تجارت خود را آموزش دهید. از قانون 80-20 استفاده کنید. 80٪ از مطالب شما باید قابل استفاده یا مربوط به نیازهای مخاطبان شما باشد. در حالی که 20٪ باید به آنها در مورد تجارت شما آموزش دهند. خدمات مشتری را بهبود بخشید. علاوهبر ایمیل، رسانههای اجتماعی، تلفن همراه و تلفن ثابت، پشتیبانی از چت را به عنوان خیابان 5 برای خدمات مشتری نصب کنید. این گزینه به کاربران نهایی شما امکان میدهد تا نگرانیها و سالات خود را بازگو کنند.
داشتن وبسایت، راه کارآمد برای ارتقا تجارت خود
اگر هنوز از اشکال سنتی بازاریابی استفاده میکنید، منابع ارزشمند، وقت و هزینه خود را هدر میدهید. فرمهای سنتی شامل بیانیههای مطبوعاتی، تبلیغات چاپی، آگهیها و توزیع مواد خرید است. در حالی که هنوز محبوب است، روشهای سنتی هزینه بیشتری دارند و زمینه کمتری را پوشش میدهند. همچنین ناپایدار است. آگهیها، پوسترها، تبلیغات چاپی و اطلاعیههای مطبوعاتی معمولاً در سطل آشغال قرار میگیرند. بازاریابی آنلاین سریعتر، کارآمدتر و ارزان است. ابزارها و تکنیکهای بسیاری وجود دارد که میتوانید برای بازاریابی آنلاین استفاده کنید اما بدون وبسایت، این استراتژیها کوتاه مدت خواهند بود. با این ابزارهای بازاریابی آنلاین، وبسایت را مانند خورشید در نظر بگیرید که سیارات به دور آن میچرخند. تلاشهای بازاریابی آنلاین شما مسیرهای ورودی را به یک مکان مقصد مشخص که وبسایت شما است، ایجاد میکند. از جمله محبوبترین ابزارهای بازاریابی آنلاین که میتوانید برای ایجاد ترافیک ورودی به وبسایت خود استفاده کنید:
رسانههای اجتماعی
از 3.5 میلیارد نفر آنلاین هر روز، 2.34 میلیارد یا 67٪ در رسانههای اجتماعی هستند.
وبلاگ نویسی
شرکتهایی که 16 بار در ماه وبلاگ مینوشتند 4.5 برابر بیشتر از کسانی که ماهانه 0-4 پست وبلاگ مینوشتند دریافت کردند.
بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
بازاریابی از طریق ایمیل 40 برابر موثرتر از جذب مشتری از فیس بوک است.
از فیلمها استفاده کنید
یک ویدیو را در صفحه اصلی خود قرار دهید. یک فیلم میتواند محتوای پیامرسانی شما را سریعتر و کارآمدتر از متن ارائه دهد. ویدئو در صفحه فرود میتواند نرخ تبدیل را 80٪ افزایش دهد. سرانجام، بازاریابی آنلاین فرآیندی پایدار است. محتوای شما هدر نخواهد رفت. بهراحتی میتوانید آن را بهروز کنید و پس از چند ماه دوباره استفاده کنید.
شرکتهای مختلف جهت توسعه کسب و کار خود و طراحی سایت شرکتی نیازمند همراهی تیم حرفهای هستند تا بتوانند نام خود را در بین مردم معرفی کنند. از این رو تیم متخصص و با تجربه نیپاسیستم تمامی خدمات موردنیاز را فراهم آورده است تا بتوانید با خیالی آسوده تمامی کارها را به ما بسپارید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید میتوانید از نیپاسیستم مشاوره بگیرید. شما بهراحتی میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما از طریق فرم موجود درخواست خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز میتوانید از طریق شماره تماس با ما در ارتباط باشید.
0 Comments